sobota 5. února 2011

Prvé tohtoročné | Medical Café Scientifique | v postrehoch zúčastnených


   Možnosť ohodnotiť náš projekt prostredníctvom on-line formuláru nevyužije mnoho ľudí, preto sú pre nás nesmierne cenné názory zúčastnených, ktoré sa podarilo zozbierať redaktorovi Róbertovi Rolandovi.    Ja som sa rozhodol zverejniť aj svoj názor ako člena organizačného týmu. Nezabudnite ani na možnosť okomentovať tento príspevok, prípadne svoj názor zaslať e-mailom na adresu medicafe.lf2@gmail.com.


Veronika
Medical Café jsem se zúčastnila poprvé a byla jsem velmi mile překvapená. Zvolené téma bylo opravdu zajímavé. Celé akci prospěla i neformální a uvolněná atmosféra. Oceňuji především připravenost MUDr. Diblíka a dále jeho ochotu a pohotovost, s jakou reagoval na veškeré položené dotazy. V případě zajímavého tématu a dostatku času se podobné přednášky zúčastním v budoucnu ráda znovu. :)
Július
Tak Medical Café sa mi páčilo, pretože od začiatku sa mi táto myšlienka pozdávala. Chcel som ísť aj na predchádzajúce, len tie termíny sa mi krížili so školou a to je vec, ktorú by som zmenil - deň kedy sa to odohráva. Bolo to zatiaľ vždy v utorok, kedy mám školu, a teda sa to nedá skĺbiť, ale tentoraz vo štvrtok mi to vyhovovalo. Páči sa mi variabilita tém, netočia sa stále okolo toho istého, ale vždy zvolia niečo nové a zaujímavé takisto ako hosťa. Prostredie bolo veľmi príjemné, je to fajn môcť si posrkávať kafe počas takejto neformálnej prednášky. Prednáške by som vytkol len jedinú vec a to menej slov a viac obrázkov na zaujatie väčšej pozornosti. Osobne ma to najviac zaujalo, keď tam boli tie videá a otvorená a vyčerpávajúca diskusia na konci bola skvelá. Každopádne sa chystám na ďalšie akcie.

Pavol (organizátor)
Bol som veľmi príjemne prekvapený vyššou účasťou v porovnaní s očakávaniami. Aj keď sa snažíme prilákať čo najpestrejšie publikum, predsa len sú našou základňou študenti. Som rád, že aj v období skúšok si našli čas. Myslím, že som v kaviarni videl aj študentov z iných, nelekárskych fakúlt, čo ma veľmi teší. Radi privítame aj staršie publikum, ktoré by mohlo spestriť otázky na odborníkov. Tiež mám pocit, že občas bola debata príliš odborná. Posnažím sa na to upozorňovať budúcich hostí. Zároveň ale vyzývam publikum, aby sa nebálo pýtať sa. Čakal som otázky typu „A čo je to tá zona pelucida, akrozóm, blastoméra...“ Prostredie kaviarne by malo napomôcť k tomu, aby sa ľudia nehanbili pýtať sa a veda sa k nim tak dostala bližšie.

Žádné komentáře:

Okomentovat